mandag 9. mai 2011

Velkommen hit!

Hei

Så koselig at du stikker innom. Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å lage blogg. Jada, jeg har jo to fra før, men denne gangen er det jeg som skal blogge. Det er ingen hemmelighet at jeg har vært svært dårlig på bloggfronten i det siste, men med denne bloggen skal det bli andre boller. Det er ikke rent sjeldent at jeg mer eller mindre tilfeldig kommer over nettsider som jeg blir helt forelska i, matoppskrifter som jeg synes at ALLE bare MÅ ha eller en eller annen fiks ide for strikkingen min. Og dette skal jeg legge ut her. Jeg har lagd en meningsmåling nederst på siden, den håper jeg at dere vil være med på alle i hopa. Jeg vil bytte ut spørsmålet regelmessig og slik håper jeg at jeg kan lage bloggen min mest mulig slik dere ønsker at jeg skal ha den, men selvfølgelig med min vri :)

Vær raus med ros og ris, slik at jeg kan få endret på ting som må endres på.
Nå håper jeg at dere vil bli med meg på bloggbølgen, jeg gleder meg!
Hilsen Monica :)

2 kommentarer:

  1. kjekt med nye blogg! Eg oppdaga an først i dag og e allerede fast leser! Knallbra skreve :)

    SvarSlett
  2. Så gøy, kjekt at dere henger dere på :)

    SvarSlett