mandag 9. mai 2011

Drøm deg bort!

Her en dagen, nærmere bestemt på fredag satt jeg på lesesalen. Planen var at jeg skulle være supereffektivt, komme ajour med pensum og virkelig bli kvitt all dårlig samvittighet for lesinga som har latt vente på seg.
Veel, det ble vel ikke akkuratt helt sånn..

Jeg ramla nemlig helt tilfeldigvis innom en nettside som var så fin at der ble jeg sittende. Jeg datt helt bort og glemte tid og sted. Faktisk så forsvant jeg i et par timer og kom ikke tilbake til meg selv før magen min ga beskjed at nå måtte jeg skjerpe meg! Jeg grep en banan fra sekken og oppdaget at jeg var mutters alene på hele lesesalen. Og det var gått 4 timer. FIRE timer! Sukk, det var de effektive timene... jaja, jeg synes det var koselig jeg.

Nettsiden jeg var på var helt genial. Her finner du alt mulig rart, og dersom du trykker deg videre på dem som har lagt ut de ulike tingene finner du plutselig mye mye mer. Jeg kan bare nevne noe; redesign av klær og møbler, håndarbeid av alle typer som selges ganske rimelig, smykker, øredobber, ringer, knapper, garn, hjemmestrikkede klær og puter, håndsydde vesker, pengepunger, scrappeutstyr, hjemmelagde kort, sko, kjoler, bunader, brudekaker for bestilling og mye mye mye mer. Alt er til salgs og det finnes ingen grenser. Du finner ulike teamer; håndlaget, mote, samler, materiell.

http://www.epla.no/

Kos deg! :) :)

(og tips meg gjerne dersom du finner noe som du ønsker deg)

3 kommentarer:

  1. Anette i Malaysia9. mai 2011 kl. 05:19

    epla.no er genial - tørr ikke innpå igjen jeg- ble også nemlig sittende en evighet:D:

    SvarSlett
  2. Hehe, så fint at det ikje bare e meg. Fantastisk side! :)

    SvarSlett