mandag 9. mai 2011

Har du et ønske?

Nå om dagen er jeg midt i mellom alle mine strikkeprosjekter. For meg som på strikkefronten er og blir en perfeksjonist er det krise! Jeg har bokser, skuffer og kurver fulle av restegarn. Samtidig har jeg mange ideer om hva jeg vil strikke, men akkuratt nå har jeg ikke råd til å kjøpe inn alt som skal til for å fyre løs (den forsikringsregninga kommer like overraskende HVERT år!)

I praksis betyr dette at jeg har rot overalt og jeg har ikke annet valg enn å gjøre noe med det. Alle mine ideer kan jeg dele med dere senere, for nå tenkte jeg rett å slett å sette i gang med julegaveproduksjonen! Eller, det vil si at jeg har begynt, men det er fremdeles mye igjen. Så nå spør jeg, kjære familie og venner, er det noe dere kunne tenke dere til jul? Det være luer, votter, skjerf, sjal, tøfler, julekuler, interiørting eller andre finurlige strikkerier. Skrik ut, her er det førstemann til mølla! :)

3 kommentarer:

  1. Anette i Malaysia9. mai 2011 kl. 05:18

    hohohoho (altså på engelsk) jeg mor ønsker meg ei juletrekule som er strikka også til guttene ønsker jeg headovers dersom det finnes geniale oppskrifter på det - ikke sånne slengriandrer som fås kjøpt... jeg kom meg jammen først til mølla:D

    SvarSlett
  2. Jeij, første kommentar, åsså fra Malaysia! :) Eg må visst spør, ka e headovers?? Mulig eg e endå dårligare i engelsk enn eg trodde? :P

    SvarSlett
  3. anette i Malaysia10. mai 2011 kl. 21:16

    :D eee, elefantlue, finlandshette, sånn lue alle unga har som dekke hele hodet, øra og hals:D

    SvarSlett