onsdag 8. juni 2011

Epla har en søster!

Hei igjen godtfolk :) 

Nå kommer en skikkelig glamelding; Epla har en søster! Så til alle dere som er bitt av Epla-basillen (og jeg vet dere er mange med meg),nå kan vi drømme oss enda lenger bort! Jeg oppdaget til min store glede oppdaget at Epla har en dansk søster. Denne siden er ikke helt lik Epla, men den er ikke så veldig langt i fra. Så dersom du mot all formodning ikke skulle finne det du leter etter på Epla kan du nå altså også ta en titt på http://www.amio.dk/

For sånne som meg som er i en luksussituasjon med skolefri og lite jobb om dagen er dette funnet rett og slett litt farlig. Men skitt au, det er vel lov å bruke litt tid på seg selv innimellom? Uansett, håper dere liker siden. Kos dere!

Monica :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar