torsdag 9. juni 2011

Dagens kupp fra Retro-marked :)

Hei hei!

Her en dagen var jeg og snuste litt på facebook da jeg plutselig kom over et årlig Retro-marked som arrangeres av bruktbutikken i Alta. Genialt tenkte jeg! Så der satt jeg på bussen klokken 09.45 i dag med min klasseveninne Ragni som også er litt i overkant svak for loppemarked. Alle som liker loppis vet da at man alltid skal være ute i god tid om man vil ha de beste loppene! Litt skuffa ble jeg ettersom jeg hadde drømt om/sett for meg noe stoort. Det var jo tross alt snakk om et årlig event blant Altas loppefrelste! Men koselig var det uansett og lopper fikk jeg kjøpt!
Dagens kupp: Et bord og to stoler til Trym :)


Jeg ser for meg et strøk med maling eller to så blir disse helt perfekte! Farge derimot har jeg ikke rukket å tenke så nøye på enda... forslag? Tanken er at jeg etter hvert som Trym skal få stor gutt seng skal strikke et fint sengeteppe som Pickles har oppskrift på. Kanskje jeg kan male i matchende farge? Eller blir det klassisk, men også litt kjedelig hvitt? Hva synes dere? :)

Her er bilde av sengeteppet, men det er ikke nødvendigvis noe must å bruke disse fargene :)


Jeg får tenke litt på saken og komme tilbake når møblene er ferdigmalte :)
Takk for at du leste!
Monica



2 kommentarer:

  1. ka me å tapetsera bordplatå i ein retrotapet og så lakka det med klarlakk så det holde seg slitesterkt...og så mala bordbeinå i ein farge så står i kontrast med tapeten???? Og stolane i noen andre fargar så passe te??? Det har eg planer om på Olai sitt rom hvertfall :-)

    Hilsen Siv Torill

    SvarSlett
  2. Oi! Den ideen va slett ikje dom! Men eg vurdere å venta me d t me flytte hjem, så kan eg finna noe så matche det nya rommet. Så kanskje bare å mala d kvitt innte då. Hmm.. eg ska ha øynene åpne for kule tapetar hvertfall :) TAKK for tipset Siv Torill :)

    SvarSlett